12/05/2026
👏👏
Narvik-gründeren Morten Larsen tar en gigantisk risiko for å redde lokal industri. 🤞
Han har nylig kjøpt tradisjonsrike Namek AS, selv om bedriftens fremtid i Indre Havn er usikker. Festeavtalen utløper i 2026, og Narvikgården AS har signalisert at den ikke vil fornyes. ⛔
Larsen kaller det en «kalkulert risiko» og er klar for å kjempe for å sikre industriens plass i Narvik. Han understreker at oppkjøpet var avgjørende for å kunne vokse. 🏭
Lenke for å lese hele saken finner du i kommentarfeltet. 👇