04/11/2025
Yes! Tegn dere på here da vel. https://dealflow.no/investment-opportunities/ og husk at dere ikke betaler nå men senere når emisjonen forhåpentligvis er gjennomført. Og får vi ikke inn nok penger/ investorer så blir det ikke Platefabrikk og dere trenger helller ikke å betale noe. Kom dere ned fra gjerdet pg tegn dere opp nå :) PS! Skattefordel for de som går inn med +30 tusen. Hele 22% i skattelette da vi som liten bedrift kvalifiserer til skatteinsentivordningen.
– Målsetningen er 100.000 plater og 12 millioner i omsetning i løpet av tre år, sier Robin Mortensen, som vil hente 8 millioner til ny platefabrikk i Bergen.