Kuukskes

Kuukskes Hé jij! Mijn naam is Kel – free roaming foodie, fixer, plannenmaker en nieuwsgierige doe-het-zelver uit Den Bosch. Overal tegelijk. En toch op tijd voor het eten.

Op deze blog deel ik wat me blij maakt: koken en eten, knutselen, nail art, kerstmis en af en toe een persoonlijk verhaal. Hey jij,
Wat leuk dat je Kuukskes gevonden hebt. Ik ben Kel – free roaming foodie, fixer, plannenmaker en nieuwsgierige doe-het-zelver uit Den Bosch.

💜
31/12/2025

💜

28/12/2025

Mueslibrood sterren met geitenkaas en balsamico parels ⭐️
 
Met de feestdagen houd ik me het liefst bezig met de borrel, omdat ik dat stiekem gewoon onwijs gezellig vind, maar ook omdat de hapjes lekker eenvoudig, snel en vooral mega lekker zijn.
 
Deze keer heb ik een borrelhapje gemaakt met de balsamico parels en gevriesdroogde cranberry’s van Koro. Ik had ze in Italië geproefd en wilde hier per se een keer iets lekkers mee maken.

Wat heb je nodig voor 12 hapjes:
1 geitenkaasje op rol
1 potje balsamico parels
12 sneetjes (volkoren) mueslibrood
12 gevriesdroogde cranberry’s
12 prikkertjes

Rooster de sneetjes brood licht en snijd er met een koekjesvorm leuke kerstfiguren uit (ik heb sterren gebruikt). Snijd van de rol geitenkaas 12 plakjes en verdeel de plakjes kaas over de broodfiguren. Doe er een kleine tl balsamico parels op. Garneer met een gezellig prikkertje en de cranberry’s.

 
Vergeet de post niet op te slaan om hem later nog eens te bekijken!!
 
Liefs, Kel

11/12/2025

Liefde voor kerststalletjes!

Ik vond als kind de kerststal al iets geweldigs! Zelf van klei maken, het stalletje onder de boom, het kerstverhaal van Dick Bruna, de kerststal in .. het maat niet uit, ik ben er gek op!

En twee jaar geleden maakte ik er 1 van pegdolls. Qua kleuren paste die niet meer helemaal in m’n huis, dus ik heb dit jaar een 2.0 versie gemaakt met extra figuren!! Die haal ik altijd bij de wibra, of !

Ook maakte ik een nieuwe stal van de houten circustent van de !! Ik vind hem zooo leuk geworden! Het enige wat nog ontbreekt is de first lobster.. die ligt nog te drogen 🤣🤣

Ik verkoop er zaterdag ook een paar (iets minder uitgebreid en exclusief de stal zelf) setjes met deze leuke pegdolls op de mini kerstmarkt van en ! Komen jullie langs?

Liefs, Kel

09/11/2025

Voor mijn Christmas DIY projecten scharrel ik echt overal de leukste knutselspullen, pegdolls, materialen en tools vandaan! Bij was ik een paar weken terug al goed geslaagd! De notenkrakers en circustent (die ik voor iets heeeel anders ga gebruiken) staan al in de grondverf!

Het wordt zo gezellig!! 😍

🎄

Adres

Den Bosch

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Kuukskes nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Kuukskes:

Delen