16/11/2022
می دونم الان وقت نوشتن جمله های عاشقانه نیست از همه دوستام عذر خواهی میکنم ولی وقتی دیدم زیر این جمله ها تگ شدم خواستم حال دل شما رو هم بتونم کمی خوب کنم می دونم درد زیاد داریم تو دلامون وتسکینی نیست ….. من فقط خواستم چند لحظه ای بتونم شما رو هم تو لبخندم شریک کنم 🌱🌱🌱🌱به امید روزای که دیگه غم نبینیم✌️