10/06/2026
في عميل مشتركش معانا وبيقلنا هنزل انكم نصابين عشان بنكلمه بمصداقيه♥
يجماعه الخير احنا تعبنا جدا جدا من ال بيحصل دا
الناس بتدخل بدون سبب ترمي كلام بدون اشتراك ولا تجربه هل دا ذنبنا اننا صادقين معاكم ١٠٠٪؟!
وفي ناس بتعمل كومنتات سلبيه وتدخلنا خاص تساومنا عل اشتراكات مجانيه مقابل ذلك
ال جربنا وجرب تفعيلنا يشهد بصدقنا لاكن ال مجربش وداخل يتهم المفروض نعمله اي؟!