20/12/2015
Vind en bytur med Sobieski Vodka Danmark
Glædelig 4. advent
GLÆDELIG 4. SØNDAG I ADVENT!
Vi slutter af med et kæmpe brag! I årets sidste låge har du mulighed for at vinde en bytur for dig og 5 af dine venner. Dette betyder gratis indgang, eget bord og 3 flasker Sobieski Vodka med tilhørende mixers! Skriv i en kommentar, hvorfor det netop er dig og dine venner, der skal vinde en bytur med Sobieski Vodka. Husk også at skrive om byturen skal være i København, Odense eller Århus :D
Vi trækker en heldig vinder i morgen, mandag d. 21. december. Adventskonkurrencen er hverken sponsoreret, administreret eller støttet af eller på en anden måde associeret med Facebook.