Garngraffiti i Odense

Garngraffiti i Odense Forum for interesserede i garngraffiti Her er et forum for alle med interesse i garngraffiti i Odense 2012
Vi har to projekter i støbeskeen.

De finder sted i Odense i maj 2012

Hver onsdag i marts vil vi mødes i Hus88 kl. 19.00-21.00. Her vil vi hygge og lave en masse i garn; strikke, hækle, lave pompom'er og hvad vi ellers finder på. Alle er velkomne :)

Har du ikke mulighed for at deltage, så fortvivl ej. Du kan også sidde hjemme, mødes med veninden eller hvor du nu vil, og donere dine nørklerier, som vi modtager med meget store smil

. Har du garnrester, strikke/væveprøver eller projekter der længe har ligget og givet dårlig samvittighed, så modtager vi også gerne det. Alt der har med garn/stof/strikke/hækle/sy/væve/nørkle at gøre kan bruges og vil indgå i dette fantastiske, sjove, finurlige og festlige kunstværk. Mail: [email protected]

Selv Nuser gør det :)- og del gerne jeres garngraffiti-billeder med os, for det spreder glæde, smil og undren. Så har I ...
22/06/2013

Selv Nuser gør det :)
- og del gerne jeres garngraffiti-billeder med os, for det spreder glæde, smil og undren. Så har I ikke været ude og lave ballade endnu, så se at kom afsted :)

Snoopy Yarnbombing

08/08/2012

Kære strikkere og interesserede.

Håber at I har haft en god sommer.

Her følger en invitation til alle interesserede...

Så er køreplanen klar til at campingvognen Bente Fra Kommunen kan trille afsted.
Hun er blevet meget fin, men vil gerne pyntes endnu mere:-)

Har i lyst til at lave flere kreative bidrag, er I meget velkomne til at være med på hendes færden i Odense.
Vi fortsætter med broderede citater, hækling og strik i div. udgaver. Der vil være temaer, til de forskellige datoer, men der er selvfølgelig også plads til "Free Style".. Materialerne har vi med.

I er også velkomne til bare at hilse på, og se hvordan det rullende kunstværk udvikler sig- og spred endelig det gode budskab til jeres omgangskreds:-)

Mange hilsner

Holdet bag Bente Fra Kommunen.

Gitte Skovmand
kunstpædagog

Bente Fra Kommunen tour-plan

Bente Fra Kommunen er det sælsomme navn på en campingvogn
der i august og september danner rammen om gadekunstoplevelser i Odense.
Lør. 18. aug 11.00 - 16.00 P-pladsen ved Slotsruinen, Fisketorvet
Tor. 23. aug 14.00 - 18.00 P-pladsen i Vollsmose v. Kulturhuset
Fre. 24. aug 14.00 - 18.00 Skibhustorvet på Skibhusvej
Tor. 30. aug 14.00 - 17.30 P-pladsen v. Stof 2000 Rødegårdsvej
Fre. 31. aug 14.00 - 17.30 P-pladsen v. Design Camp Cikorievej
Fre. 7. sep. 17.00 - 22.00 Farvergården v. Kulturmaskinen
Søn. 9. sep. 11.00 - 16.00 Muslingevej 35 Seden Strandby

30/07/2012

Hvis i møder garngraffiti ude i sommerlandet (og udlandet) skal i være hjerteligt velkomne til at uploade billeder af det her :-)

Var et s**t forbi havnen i morgesTænk at det stadig holder.:-)
04/07/2012

Var et s**t forbi havnen i morges
Tænk at det stadig holder.
:-)

Lidt mere om hende Bente :)
08/06/2012

Lidt mere om hende Bente :)

Campingvognen med det sælsomme navn blev onsdag gjort klar til en sommerturné som rullende kunstværk

I dag var vi i Farvergården og besøge "Bente fra kommunen"Ja, det hedder campingvognen!Den skal "graffitiseres". Så vi s...
07/06/2012

I dag var vi i Farvergården og besøge "Bente fra kommunen"
Ja, det hedder campingvognen!
Den skal "graffitiseres".
Så vi sad et par timer og strikkede i juni-kulden.
Hvis man vil vide mere om dét projekt vil jeg tro man kan læse mere i morgendagens Stift. De kom i hvertfald forbi :-)

31/05/2012

Vi kan egentlig ikke sige det nok! Tusind tak for opbakning og strik. Vi er slet ikke færdige med at lege og det er takket være jeres bidrag og søde kommentarer. Så når man mindst venter det, slår vi til igen.
I skal også være meget velkomne til at dele billeder med os herinde. Danmark bugner jo at garngraffiti, og det er fantastisk :)

Lidt af vores garngraffiti fra Havnekulturfestivalen, se mere på Kristines blog: http://forskelligt.dk/
29/05/2012

Lidt af vores garngraffiti fra Havnekulturfestivalen, se mere på Kristines blog: http://forskelligt.dk/

26/05/2012

Mødte i dag en flok unge fyre der havde undret sig dybt over vores strik. De havde taget billeder, lagt dem på facebook og spurgt: hvorfor? Efter lidt forklaring fik jeg håndtegn og respekt. Hvad kan vi sige andet end garngraffiti er sejt :)

Vores kunst ved siden af skilt der leder hen til andres kunst :)
26/05/2012

Vores kunst ved siden af skilt der leder hen til andres kunst :)

Adresse

Kongens Have
Odense
5000

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Garngraffiti i Odense sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del