De finder sted i Odense i maj 2012
Hver onsdag i marts vil vi mødes i Hus88 kl. 19.00-21.00. Her vil vi hygge og lave en masse i garn; strikke, hækle, lave pompom'er og hvad vi ellers finder på. Alle er velkomne :)
Har du ikke mulighed for at deltage, så fortvivl ej. Du kan også sidde hjemme, mødes med veninden eller hvor du nu vil, og donere dine nørklerier, som vi modtager med meget store smil
. Har du garnrester, strikke/væveprøver eller projekter der længe har ligget og givet dårlig samvittighed, så modtager vi også gerne det. Alt der har med garn/stof/strikke/hækle/sy/væve/nørkle at gøre kan bruges og vil indgå i dette fantastiske, sjove, finurlige og festlige kunstværk. Mail: [email protected]