12/07/2019
Kære trofaste følgere,
Vi undskylder for stilheden her på fisker thomas’s sider, desværre er Thomas havnet i en depression/stress.
Dette har været undervejs i noget tid, men vi har selvfølgelig håbet at fiskeriet ikke var blevet påvirket.
Men som situationen er nu, er Thomas desværre nød til at indstille fiskeriet for nuværende.
Vi sætter selvfølgelig stor pris på alle der har fulgt med, mødt op med smil og glæde ved Knippelsbro, skrevet de dejligeste anmeldelser og generelt bare vist positiv interesser i projekt fisker Thomas!
Projektet er langt fra slut, men fisker Thomas har lige nu brug for bare at være Thomas.
Så snart vi ser fisk i syne vil vi naturligvis melde ud med det samme. forhåbningen lige nu er at der til efteråret igen vil være fisk!
Thomas er enormt ked af ikke at kunne levere fisk til alle jer dejlige mennesker, men holder denne pause så han fremover vil kunne levere endnu flere fisk med et endnu større smil på læben!
De varmeste hilsener
Thomas & Team Fisker Thomas.